Uwaga!

4.03.2014

Informacja

Nie jestem pewna czy w ogóle mogę coś takiego napisać, w końcu to nie ja założyłam tego bloga etc. ale chciałabym wznowić wstawianie (moich) recenzji, a przynajmniej napisać te, które są w mojej kolejce. Wiem, że ciężko się czeka na takową, dlatego postanowiłam zrobić to jak najszybciej. Nie wiem oczywiście jak to będzie trwało (egzaminy gimnazjalne), ale mam nadzieję, że dam radę wyrobić się z wszystkimi do wakacji (tym bardziej, że po egzaminach się ogarnę i oleję szkołę kompletnie
Ale to za 50 dni. Do tego czasu mam nadzieję wstawić co najmniej dwie recenzje.

Informacja krótka, bo krótka, ale mam nadzieję, że niektórych nieco podniosła na duchu :)

Pozdrawiam serdecznie
Mistic

1 komentarz:

  1. Cześć, Mistic!
    Dawno tutaj nie zaglądałam. Nie spodziewałam się takiej niespodzianki. Przyznaję, że sama myślałam nad wznowieniem działalności Teatralnej Nagany. Może odezwałabyś się do mnie na maila lub gadu-gadu? Ciągle pozostają te same. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń