Uwaga!

17.07.2013

Ogłoszenie

Wszystkie dziewczyny proszone są o uzupełnienie kolejek!
Pogubiłam się w tych wszystkich stażach, dlatego Expecto, Strzyga i Mistic są na stałe w załodze, ale pod baczną obserwacją. Pod baczną obserwacją jest również Mossi.
Dziękuję Corriente - jesteś niezastąpiona, kobietko.

Prosiłabym, aby odezwały się do mnie: Expecto, Strzyga, Mistic i SweetChoco. Chcę wiedzieć, czy żyją i jak przebiegają ich prace. 

Osobiście z góry przepraszam za wszelkie opóźnienia - najpierw sesja, potem wyjazd i tak jakoś wyszło...
Nie umiem się ogarnąć.

8 komentarzy:

  1. Nie bardzo wiem, gdzie to zgłosić, więc piszę tutaj - Gypsy mój blog nie jest opuszczony, po prostu mam lekkie opóźnienia w pisaniu rozdziału. (Z lewej strony są aktualności z bodajże 7 lipca, więc wystarczyło tam popatrzeć).
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz.
      Po prostu wszystko robiłam na szybko.
      Przyjęte do wiadomości :)

      Usuń
  2. Witam, nie wiedziałam, gdzie dokładnie to napisać. Czy mogę prosić o zmianę oceniającej? Zgłaszałam się do Expecto, a chciałabym się przenieść do Kai.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Przekażę dziewczynom :)

      Usuń
  3. Cześć, Gypsy! Jak będziesz miała chwilę czasu, to zajrzyj proszę na maila, chodzi o ocenę bloga klaudynki.blogspot.com. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej!
    Mam takie pytanie: macie gdzieś to button waszej ocenialni, bo nie moge go znalezć?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawieszacie ocenialnię? Szkoda... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. skąd tu tyle reklam

    OdpowiedzUsuń