Uwaga!

19.04.2013

"Do rycerzy, do szlachty, do mieszczan/Król Jegomość kieruje orędzie"

Narodzie!
Może i nie jestem ani królem, ani jegomościem, ale orędzie skierować chcę (i mogę, jupi!) i właśnie to robię. Będziemy się poznawać! Żeby wiedzieć, z kim się pracuje, wiecie. Wiedzenie to niełatwa sztuka, ale może za którymś razem nam się uda. 
Dlatego... będziemy gg-ować! Założymy sobie szajkę konspiracyjną i pospiskujemy. Tylko żeby były wszystkie (wiadomo, nie każdy jest takim nałogowcem jak ja i włącza komputer codziennie) musimy ustalić datę i godzinę pierwszego spotkania. Myślę, że katakumby będą najodpowiedniejszym miejscem. Tylko rzucajcie w komentarzach propozycję, kiedy. 
Czekam jak na szpilkach i ściskam Was tajnym uściskiem średniowiecznych kryminalistów.



* cytacik w tytule z "Kopciuszka" tłumaczenia Jana Brzechwy

11 komentarzy:

  1. Jeszcze tylko etykietkę "ogłoszenie" dodaj i będzie pięknie :)
    Co do terminu - ja się postaram do was dopasować, dziewczęta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobione. :)
      Ja nie dam rady w piątki, reszta chyba zależy od spraw bieżących. Póki co mam cały tydzień egzaminy i przygotowanie do nich, więc na pewno nie mogę. Ale rzucajcie terminy, też postaram się dopasować. ;)
      A tak w ogóle to wolimy wieczorami czy popołudniami? (Ja jestem za tym pierwszym chyba).

      Usuń
    2. Mnie wszystko jedno, ale wieczór przeciąga się do dwudziestej drugiej i nie dłużej, bo muszę wstawać rano ;) I zasadniczo w czwartki nie dam rady.

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za wiadomość, ale naprawdę nie ma potrzeby wysyłania jej trzykrotnie. Dotarła za pierwszym razem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczyło napisać, że nie chce się oceny albo poprawić zgłoszenie. Ja wolałam dopełnić formalności, a swojego komentarza nigdzie nie widziałam. Niestety nie miałam pojęcia, że Mossi również się tym zajmie. Mam nadzieję, że sprawa została wyjaśniona.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Testy, testy i po testach, więc ja już jestem bardziej dyspozycyjna. Co Wy na tę sobotę koło 19.00?

      Usuń
    2. Miałam ten sam termin zaproponować :P
      I jak testy, Mossi?

      Usuń
    3. Ja niestety, ale najprawdopodobniej nie dam rady w tę sobotę...

      Usuń
    4. Mi sobota pasuje. Przynajmniej na razie.
      Do Strzygi odezwę się dzisiaj popołudniu na gadu, gadu i powiem wam w sekrecie, że jest kolejna osoba chętna na staż. Może i ją uda nam się zaciągnąć na gadugadowanie :D
      Jak testy, Mossi? Mam nadzieję, że dobrze :)

      Usuń
    5. Jeżeli wszystko się dobrze przeniosło na kartę odpowiedzi, to z zamkniętych nie jest źle. ^^ Otwarte zrobiłam, a jak to zobaczymy. :D
      To ja będę o 19, zobaczymy ile osób jeszcze dotrze. Mam nadzieję, że jak najwięcej. :)
      Choco, mam nadzieję, że następnym razem będziesz z nami. <3

      Usuń