Uwaga!

3.04.2013

Podsumowanie marca

W minionym miesiącu pojawiły się tylko trzy oceny. Wiem jednak, że zarówno Mossi i Corriente nie mają zbyt wiele wolnego czasu. W marcu zamknęłyśmy również dwie kolejki - zgłoszeń nie przejmuje już, wyżej wspomniana, Corriente i MissImpeccable, która pomyślnie przeszła staż i oficjalnie została jedną z oceniających. Przedłużyłam po raz kolejny staż Mossi, mając nadzieję, że w kwietniu będzie już nieco lepiej. 
Przyjęłyśmy na staż Strzygę, za którą trzymam mocno kciuki.
Zauważyłam również, że przybyło nam obserwatorów, co niezmiernie mnie cieszy. 

Teraz krótki bilans. 

Nie wystawiłyśmy żadnej odmowy.
Opublikowane zostały trzy oceny, w tym jedna moja i dwie MissImpeccable. 
Blogiem miesiąca zostaje Sekret Kruka autorstwa Aury. Serdecznie gratulujemy!

No, dziewczyny. Mimo niewielkiej liczby ocen, mam wrażenie, że uda nam się wyjść na prostą. Niech tylko ten śnieg zniknie i wyjrzy słoneczko.

Pozdrawiam,

5 komentarzy:

  1. Czytanie tego koloru czcionki ta tego koloru tle jest mordęgą, współczuję przyszłym ocenionym.
    Całuję rączki,
    ps

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagę. Jak już niżej napisalam, kolor czcionki zmienię ;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Przepraszam, przepraszam, przepraszam. Bardzo. Jestem tak nieogarnięta ostatnio, wszystko dzieje się na raz. Niemniej postanawiam konkretną poprawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest jakaś kpina, to, co się ostatnio u mnie dzieje, naprawdę. Ale ponieważ dokładnie w tym momencie siedzę nad oceną, której bliżej do końca niż do początku, mam nadzieję, że jakoś uda mi się wygrzebać z tego wszystkiego.
    A kolor tej czcionki mógłby faktycznie być nieco inny... Za to jestem zachwycona nagłówkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czcionkę zmienię, jak dzisiaj wieczorem dotrę do domu ;) mnie osobiście szablon bardzo się podoba, ale faktycznie może być nieco nieczytelnie :)

    OdpowiedzUsuń