Uwaga!

4.06.2013

Podsumowanie maja

Pojawiły się trzy oceny - Strzyga, Mistic i Corriente pokazały na co je stać i bronią tym samym naszej ocenialni. Oprócz tego wystawiłyśmy również trzy odmowy, więc naprawdę nie jest źle. 
Miałam opublikować ocenę w maju, ale pierwsze zaliczenia mnie dopadły, teraz ledwo żyję, muszę z tej racji wziąć urlop, ale postaram się to wszystko nadrobić. 

Blogiem miesiąca zostały Modne Ciuszki z liczbą 49 punktów, ze stanowiskiem dublera. Blog oceniała Corriente. 

Piękną mamy zimną jesień tej wiosny, prawda? ;)

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nic mi nie mów, złapała mnie dzisiaj ulewa i przemokłam do suchej nitki :D

      Usuń
  2. Strzygo, gdy na moim blogu wejdzie się w najnowszy post, na pasku wyświetla się data 10.05 i niestety nie wiem dlaczego, bo ostatni rozdział dodałam 19.05 (taką datę mam w postach). Informuję Cię o tym, bo nie chciałabym, żebyś z tego powodu wystawiła mi odmowę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy pojawi się tu jakaś ocena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko wrócimy do życia i znajdziemy w sobie resztkę sił, by jakąś dokończyć.

      Usuń
  4. Do Corriente: dzięki za info. Zmian na blogu raczej nie zamierzam wprowadzać w najbliższym czasie, ewentualnie, jak mnie dopadnie wena, to znowu pogrzebię w zakładkach - ale będą to działania raczej kosmetyczne.

    Powodzenia w czytaniu moich wypocin. :)

    taveria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta ocenialnia jeszcze żyje? Z dnia na dzień powątpiewam...

    OdpowiedzUsuń